Ha bármilyen okból nincs megelégedve a megrendelt termékkel, jogában áll visszaküldeni a megvásárolt terméket a kézbesítéstől számított huszonegy (21) napon belül. Ha a terméket ezen időtartamon belül visszaküldi, kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat az eredeti fizetési módnak megfelelően. A visszatérítést a StyleHub Ecommerce Kft. teljesíti.Kivételt képeznek a méretre készült termékek és a következő kollekcióra leadott előrendelések. Ezekre nem fogadunk el visszaküldési, csere- és visszatérítési igényt.
Ha vissza szeretné küldeni a terméket, a következő lépéseket kövesse:
1.) Igényeljen Visszaküldési Számot (RGA)
Kattintson az alábbi gombra a visszaküldési folyamat elindításához, melyben igényelheti a termék kicserélését, vagy a vételár visszatérítését. A folyamat során jelölje meg a termékeket, amelyeket vissza szeretne küldeni. Ha cserélni szeretne, ezt is jelölje, és adja meg a kívánt csereterméket. Cseretermékként csak azonos típusú termék eltérő szín- vagy méretváltozata jelölhető meg.
A folyamat végén automatikusan megkapja a 2. lépéshez szükséges Visszaküldési Számot (RGA-t).
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldendő termékeknek meg kell felelniük a következő feltételeknek:
a termékeket nem használták, nem viselték, nem mosták, nem alakították át és nem károsították;
a termékcímkét nem távolították el;
a termékeket teljes egészében és használatlanul, eredeti csomagolásukban (ha teljes összeállítást küld vissza, akkor annak minden elemét mellékelve) kell visszaküldeni;
a visszaküldendő termékeket a kézbesítéstől számított 21 napon belül vissza kell küldeni a(z) Davines Magyarország számára.
használja az eredeti csomagolóanyagokat, hogy a visszaküldött termékek biztosan jó állapotban érkezzenek meg
távolítson el minden korábbi csomagcímkét a doboz külsejéről (régi címeket, fuvarlevelet)
zárja le és gondosan ragassza le a dobozt, hogy ne nyílhasson ki szállítás közben
kérjük, a Visszaküldési Számot (RGA) tisztán olvashatóan tüntesse fel a doboz külső felületén. Ennek segítségével tudjuk beazonosítani a visszaérkezett csomagot. Kérjük, ne írjon vagy ragasszon semmit közvetlenül a termék eredeti kereskedelmi csomagolására (például cipősdobozra), tegye bele egy másik dobozba, vagy csomagolja be úgy, ahogy eredetileg kézbesítették, és a számot a külső csomagolásra írja rá. Az RGA szám nem megfelelő feltüntetése esetén előfordulhat, hogy kérését nem, vagy csak késve tudjuk teljesíteni.
3.) Küldje vissza a csomagját a következő címre
StyleHub Ecommerce Kft. / Salon Partners Kft.,
Hivatkozás: - írja ide Visszaküldési Számát (RGA) -
Repülőtéri út 2
1112, Budapest
Magyarország
A termék visszaküldése az vásárló felelősségére és költségére történik. Olyan szállítási szolgáltatót válasszon, amely biztosítja a küldeményt lopás vagy elvesztés esetére. Győződjön meg róla, hogy küldeményét ellátják olyan egyedi azonosítóval, amellyel feladás után a csomag útja követhető.
4.) A visszaküldés megerősítése
Ha a fenti követelmények mindegyikének megfelel, Davines Magyarország a visszaküldött terméket kicseréli vagy visszatéríti annak vételárát a visszaküldési eljárásunk által meghatározott módon és időn belül.
A cseretermék kézbesítési ideje függ attól, hogy hová kell kézbesíteni.
Értesítést kap arról, ha a visszaküldött termék nem elfogadható. Ebben az esetben három (3) napon belül visszaküldjük a terméket, abban az állapotban, ahogy címünkre megérkezett. Ha Ön nem tart igényt a termékre a(z) Davines Magyarország címére történő visszaküldéskori állapotában, Eladó jogosult megtartani a terméket és a megkapott vételárat is.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az vásárolt termékek szállításakor fizetett vámokat, adókat és díjakat nem áll módunkban visszatéríteni.
5.) Visszatérítés
A visszatérítési folyamat azután kezdődik el, miután ellenőriztük, hogy a vásárló visszaküldési kérelme összhangban áll a Visszaküldési szabályzattal. Ha a visszaküldés minden követelménynek megfelel, egy e-mailt kap a visszaküldött termékek elfogadásáról. Bármilyen fizetési módot is használt (hitel- vagy betéti kártya, PayPal) a visszautalási folyamat 7 napon belül megkezdődik, attól az időponttól kezdve, hogy Ön közölte a(z) Davines Magyarország ügyfélszolgálatával, hogy vissza szeretné küldeni a terméket, és miután ellenőriztük, hogy a visszaküldés a fenti feltételeknek megfelelően történt.
Visszatérítés módja:
PayPal, ha az eredeti fizetés PayPal-en keresztül történt
Hitelkártyára történő visszafizetés, ha az eredeti fizetés hitelkártyával történt
Banki átutalás, ha az eredeti fizetés utánvéttel történt. Ebben az esetben kérjük, adja meg bankszámlaadatait is, hogy elektronikus utalás útján küldhessük vissza az összeget
A visszatérítés időtartama függ az alkalmazott fizetési módtól. A visszatérítési idő függ az e-pénztárca vagy bankkártya társaság szabályzatától. Ajándék esetén a vásárlásért fizetett összeget annak az egyénnek térítjük vissza, aki a fizetést teljesítette.
Sütiket használunk annak érdekében, hogy teljessé tegyük vásárlási élményét. Bővebben.